Přeskočit na hlavní obsah

♥ZIMNÍ NOVINKY♥ - dekorativní kosmetika (II. část)

ZIMNÍ NOVINKY


Dekorativní kosmetika


Hezký den všem 😗. Jsem tu se slibovanou druhou částí zimních novinek. A tentokrát vám ukáži novinky z řad dekorativní kosmetiky.



↑↑Co se láků 💅 týče, začala jsem se v jejich nakupování krotit. Hodně se mi nehty neustálým lakováním ničily a tak si dávám pauzu a mívám teď nehty většinu času nenalakované.  
Do mé sbírky laků přibyly tedy pouze tři novinky
Essence THE LITTLE X-MAS FACTORY - tento lak jsem si koupila se záměrem nalakovat si ho na Štědrý den. Je to krásná stromečkově zelená :). Vydrž je v pohodě, ale to nedokážu úplně posoudit, protože mi většina laků na nehtech drží. Tento odstín nese název 04 meet me under the mistletoe. Nicméně to byla limitka, takže netuším jestli je možné jej ještě sehnat (např. někde ve výprodejových stojanech).
Trend it up nail polish (odstín 050) - krásná modro zelená barvička. Úplně nedokáži popsat odstín, ale barvička je to krásná. Myslím, že bude vypadat skvěle jak v zimě, tak v létě k opálené pokožce. Lak jsem bohužel zatím neměla nalakovaný, takže nedokážu říct, jak se "chová". Značku trend it up jsem si zamilovala :). Seženete v drogeriích DM. 
Golden Rose WOW nail colour (odstín 101 ??) - tak tento lak mě pro změnu zklamal na plné čáře. Jak jsem výše zmiňovala, většinou nemám problém s odlupováním laku, ale tento se mi začal loupat již po dvou dnech. Barvička je to však nádherná. Krásná blankytně modrá. Modré odstíny laků já na nehtech opravtu můžu 😊. Nejsem si jistá jaký je to odstín, je na něm napsáno spostu čísel. Koupila jsem ho na e-shopu www.pinkpanda.cz, abych nemusela platit poštovné 👏😀.


Kosmetiku NYX jsem si absolutně zamilovala. Má široký výběr sortimentu, barviček, nestojí majlant a zatím nemůžu o žádném produktu říct, že by mě vyloženě zklamal. 

NYX ombre blush - tato tvářenka je jedním slovem úžasná. Mám jí v odstínu mauve me, je krásně jemně mletá, pigmentace je také pěkná, ale nepřeženete to s ní tak snadno (což mám u tvářenek ráda). 

NYX epic black mousse liner - tyto linky v kalíšku jsem zkoušela zatím asi jednou, takže ještě nedokážu říct, jestli mě baví či ne :). Zatím mi příjdou takové sušší...

NYX prismatic shadows - tento stín od nyxu olbetěl celou blogosféru. A já musím přiznat, že ho absolutně zbožňuji💞. Je to všemi známý odstín mermaid. Na léto bude peckový! 



Too Faced SWEET PEACH🍑 - ano ano, tuto paletku jsem prostě potřebovala! Mám jí doma asi 14 dní a nepoužívám nic jiného :). Určitě čekejte podrobnou recenzi na tuto paletku. Myslím, že si to zaslouží. Zatím vám jen řeknu, že jsem z ní nadšená!💖💗


NYX Liquid Suede (odstín cherry skies) - krásná tmavá vínovo červená barvička. Krásný odstín podzimnía zimní období! Všeobecně jsem si zamilovala tekuté rtěnky. Jediné mínus, které tyto rtěnky mají je, že nezaschnou úplně. Což mi u takto výrazných odstínu docela vadí. Ale i tuto i nadcházející barvu jsem měla na rtech pouze jednou, takže jí ještě musím zkoušet :)).

NYX Liquid Suede (odstín pink lust) - nádherná zářivá růžovka. Bude nádherná v letních měsících k opálené pokožce. Platí o ní to samé, jako o té předchozí...💋

NYX Lingerie (odstín lace detail) - o této rtěnce můžu už ovšem říct, že je úžásná! Tento odstín je krásná růžovo béžová nude barvička. Mám jíž druhou z této řady a doporučuji všem, kdo milují držáky! Je to pro mě must have a určitě si koupím ještě nějaký odstín. Rtěnky sice vysušují a lehce stahují, ale není to nic drastického. Já jí vydržím mít na rtech po celý den a není to pro mě nijak obtěžující.


Ano tady vidíte, že jsem opravdu rtěnko maniak :D. Rtěnky jsou prostě moje láska👄. 
NYC expert last - obě rtěnky jsem koupila, když byly ve slevě v drogerii Rossmann. Za těch pár kaček jsou moc příjemné. Mám odstín 449 creamy mauve, který jsem si absolutně zamilovala! Nádherná, přirozená barvička, která je matná. Dalším odstínem je 443 purple crush....a musím říct, že s tím odstínem jsem se fakt sekla. Obsahuje totiž perleť (ne nejsem tak blbá, ale pod těmi světly v drogerii jsem si toho prostě nevšimla 😆) , kterou fakt nesnáším😥. Ale ještě jí dám šanci...někdy 😀😀.
Další kousek, který přibyl do mé sbírky je rtěnka Urban Decay VICE Lipsitck - zatím jsem jí měla na rtech pouze doma, takže o ní také ještě nemůžu nic moc říct. Mám jí v odstínu Heartless, což je finish comfort matte. Toto je přesně moje barva...nude růžovka, velmi přirozená a jemná. O krásném obalu, které UD prostě umí, se snad ani nemusíme bavit😍.

Na tyto nové rtěnky od Trend it up, mě nalákala youtuberka petralovelyhair. Mám odstín 200 a 220. Opět pěkné, přirozené odstíny. Na běžný den jsou ideální. 

TianDe lipstick (odstín 10?) - v minulém článku jsem se zmiňovala o značce tiande, která u nás není moc znamá. Já jsem si jí ovšem moc oblíbila. Tato rtěnka je na rtech moc příjemná, hydratační. 


Poslední věc, o které se v tomto článku zmíním jsou tyto štětce značky Petralovelyhair. Mám je doma teprve asi týden, ale jsou to miláčkové. Jsou krásně jemňoučké a zatím se mi s nimi pracuje dobře...Kromě toho největšího chlupáče..ten je nevím no. Úplně nevím, na co ho využít, na pudr mi moc nevyhovuje. Ale jak říkám, štětce mám pouze týden..😳😉. Ale pokud po této sadě pokukujete, tak doporučuji pořídit co nejdříve. Myslím, že už brzy nebude. Já ji pořídila na pinkpandě 🐼🍭.



Uffff....každý, kdo dočetl až sem by zasloužil medaili😃. Omlouvám sem za případnou zmatenost článku, ale stále se tak něják hledám..snad mi to odpustíte. Původně jsem se nechtěla tak moc rozepisovat, ale přístlo to samo 😀.

Ještě bych se na závěr článku chtěla zmínit, že tento článek není žádná podrobná recenze, pouze ukázka nových produktů. Nejsou tu tedy nafocené žádné swatche apod. To si schovám pro další články 😊🐙.

Krásný zbytek dne všem! 😗😊




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

WELEDA Tonující balzám na rty

Ahoj všem! :)) Dnes se spolu podíváme na zub novince od přírodní značky Weleda . Je tím tonující balzám na rty.  Se značkou Weleda nemám příliš zkušeností, ale tento balzám mě zaujal hned jak jsem ho zahlédla na internetu. Oficiální popis  Tó nující balzám na rty rose  poskytuje rtům jemnou přírodní ochranu, zanechává je krásně vyživené s jemným  růžovým nádechem  a decentním leskem. Díky obsahu  jojobového oleje  a  bambuckého másla  spolehlivě chrání a vyživuje citlivou pokožku rtů. Balzám nezakrývá přirozenou barvu rtů, podtrhuje jejich autentickou krásu a nechá vyniknout Váš individuální půvab. ( zdroj ) Jak to vidím já?  Balzám je dostupný ve třech odstínech (rose, nude a berry red). Já jsem si pořídila odstín rose. Začneme  balením  je celkem pěkné, pevné. Aplikátor je jakoby zkosený a aplikace balzámu je bezproblémová, zrcátko není v postatě potřeba :). Konzistence  balzámu je moc př ijemná, lehká a nelepí. Hydratuje celkem pěkně, ale není to

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..