Přeskočit na hlavní obsah

Kosmetické nákupy za BŘEZEN 2017

Krásný den všem, v dnešním článku bych vám ráda ukázala, co pěkného jsem pokoupila za měsíc březen.


V DM drogerii jsem pořídila dva stíny scarabeo, které vyprodávali. Mám již jeden odstín a miluju ho, takže jsem musela pořídit ještě tyto dva odstíny (zelený 020 a modrý 060). 
Dále jsem koupila nějaké soli do koupele od privátní značky DM Balea.


Dále jsem v DM koupila novinku od Astridu a to micelární vodu. Mají dvě varianty, já jsem si vzala tuto osvěžující
Dálší novinka, která mi skončila v nákupním košíku je tato Superhydratační zklidňující textilní maska MOISTURE + COMFORT od Garnier. Moc se těším až jí vyzkouším, slyšela jsem na ní samou chválu..tak jsem zvědavá😀😊.


Dále jsem pořídila Kokosový olej od Purity Vision, který se stal mojí stálicí a miluju ho! 💗😍


Další novinkou je tento sprchový gel od DM značky Alverde s vůní rebarbory a pomeranče. Má moc příjemnou, nevtíravou vůní. Myslím, že na jaro a léto bude ideální. Obsahuje mandolový olej, takže by neměl vysušovat pokožku a to já vítám :).


Dále jsem navštívila mojí milovanou Manufakturu a pořídila tento sedmikráskový sprchový gel a šampon. Nálak mě na něj instagram..😁. Vůně je opět jemná, nevtíravá a pokud vás tato sedmikrásková kolekce zaujala určitě zajděte do obchůdku Manufaktura.


Do mé kolekce laků mi přibyli tyto čtyři laky od značky Hean, kterými jsem byla obdarováná na narozeniny 🎂. Vůbec tuto značku neznám, takže netuším, kde se dá koupit. Mám odstíny 855,851, 858 a 854. Již jsem zkoušela ten filový (855) modrý třpytkatý (854) a ten fialový se mi celkem brzy začal olupovat..ten modrý držel celkem dobře😊.


Dále jsem pořídila tuto novou tekutou rtěnku od Revlonu. Zatím jsem jí nezkoušela, takže k ní ještě nemám moc co říct. Mam odstín 600 HD Devotion. A musím říct, že se mi moc líbí balení rtěnky..

(omluvte kvalitu fotky)

Posledními nákupy, které vám tu představím, byla objednávka z eshopu dekorativka.cz...tento eshop je opravdu skvělý, mají tam široký sortiment značek, super servis..no prostě vše 😎😃💕. 
Objednala jsem si Koupelovou kuličku "ahoj kačenko" od značky BOMB..tu jsem už vyzkoušela a celkem mě zklamala. Sice to hezky vypadá, ale ve vaně to žádnou extra parádu nenadělá. Ale ceny těchto balistik jsou velmi příznivé. 
Trpím akutním nedostatkem barevných tužek a linek a tak jsem do virtuálního košíku přihodila azurovou tužku na oči od značky MOJE (odstín 05) a gelové linky v tužce od značky Jordana v odstínu 04 purple fix..mám je již v hnědé verzi a jsou super! 




Dále jsem objednala nový makeup HD Liquid Coverage Foundation od Catrice a moji stálici Liquid Camouflage korektor, od značky Elf jsem si objednala Contouring Blush and Bronzing Powder.



Od značky Sleek jsem si objednala Face Contour Kit v odstínu Light a zatím se mi zdá super! Posledním produktem je tato úžasná rtěnka Lippie Stix od ColourPop v odstínu Lumiére

Tak to bychom pro tento měsíc měli. Zítra se chystám do tety..zaujaly mě tam nějaké akce. A to jsem si říkala, že ty nákupy omezím. Ale co, člověk si potřebuje čas od času (nebo každý den :D) udělat radost.
A co jste si v tomto měsíci pořídili vy? Zaujala vás v poslední době nějaká novinka?










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥TOO FACED SWEET PEACH PALETKA♥ - recenze + jednoduché líčení

Krásný den všem, dnes jsem tu s článkem o paletce Sweet Peach od Too Faced. Paletku mám doma už nějaký ten pátek, takže si myslím, že vám o ní konečně můžu něco říct..
Paletka dorazí zabalená v papírové krabičce. Uvnitř krabičky se skrývá kartička z nějakými tipy na líčení a samozřejmě samotná paletka. Paletka má plechové balení. Balení je bytelné a určitě by nebyl problém vzít jí s sebou na cesty. Když paletka otevřete, praští vás do nosu krásná vůně. Paletka má vonět po broskvích...mně voní spíš jako lipo :))  Paletka obsahuje zrcátko, které je podle mě celkem malé, ale nalíčit se u něj dá. V paletce je 18 stínů v teplých broskových tonech.  Stíny mají sametovou texturu, nejsou tak máslové jako např. Sleek :). Matné stíny jsou sušší a prašívější než ty třpytivé, ale to se u matných stínů dá čekat. Ale celkově se mi se stíny pracuje moc dobře.  Pigmentace je úplně v pohodě, u matných stínů je opět slabší, ale perleťové stíny jsou pigmentová moc hezky! Je to má jediná paletka od Too Fa…

♥ZIMNÍ NOVINKY♥ - pečující kosmetika

ZIMNÍ NOVINKY
PEČUJÍCÍ KOSMETIKA Hezký den/večer/ráno všem,v dnešním článku se podíváme na věcičky, které mi za poslední dobu přistály do mé sbírky. Ukaži Vám i pár věcí z kosmetiky, kterou jsem našla pod stromečkem :) 
Začnu nejprve pečující kosmetikou, kde tentokrát vládne značka dmka Balea. 

Balea sprchový gel MARSMALLOW 500 ml - pokud sledujete českou youtube či blogerskou sféru, určitě Vám neunikly tyto nové sprchové gely. Tuším, že mají ještě nějaký s vůni kaka, který mě osobně až tak neučaroval. A mimochodem, kdo propásl limitku s jednorožcem? Já to málem oplakala :D :D 
BIONE Bezoplachový kondicionér Hroznové víno - značka Bione je moje absolutně oblíbená. Má skvělé výrobky za lidové ceny. Tento bezoplachový kondicioner jsem zkoušela teprve jednou, ale jeden bezoplachový kondicioner od Bione jsem již vyzkoušela a nezklamal mě. Takže předpokládám, že i tento bude super.
Balea šampon na vlasy MALINA & VANILKA - Tento šampon mě naopka trochu zklamal. Používám ho už asi 14 dní a hr…

♥ Únorové NOVINKY ♥

Krásný den všem 😙😚 dnes bych vám ráda představila své úlovky za měsíc ÚNOR...No musím říct, že tento měsíc jsem se celkem rozšoupla (slabé slovo) :D... a to mi má ještě zítra dorazit jeden balíček s kosmetikou 😖🙈. Jde to se mnou z kopce 👎😆..Nebudu se tu zbytečně rozkecávat a jdeme na rovnou na to :))

Začala bych dmkem, kde jsem tentokrát pořídila tyto dvě sprchové pěny od značky Balea. Už mi na vaně sedí verze vanilla cream. Já tyto sprchové "srandičky" prostě můžu :)) A určitě si pro ně do dmka zaběhnětě..za těch pár korun to určitě stojí 😊👌.

Dále jsem potřebovala nový odličovač na oči. Vzala jsem tento od Ryoru..myslím, že jsem ho ještě nikdy neměla :) Takže se těším až dopotřebuju svůj aktuální odličovač očí od Nivei a vrhnu se na tento..
Dále jsem udělala objednávku na eshopu krasa.cz. Dochází mi můj oblíbený Revlon colorstay a potřebovala jsem doplnit zásoby. A tak jsem přihodila ještě "pár" věcí že..:D Kdo si taky říká, že musí přihodit nějaké věci, a…