Přeskočit na hlavní obsah

♥TOO FACED SWEET PEACH PALETKA♥ - recenze + jednoduché líčení

Krásný den všem, dnes jsem tu s článkem o paletce Sweet Peach od Too Faced. Paletku mám doma už nějaký ten pátek, takže si myslím, že vám o ní konečně můžu něco říct..

Paletka dorazí zabalená v papírové krabičce. Uvnitř krabičky se skrývá kartička z nějakými tipy na líčení a samozřejmě samotná paletka. Paletka má plechové balení. Balení je bytelné a určitě by nebyl problém vzít jí s sebou na cesty. Když paletka otevřete, praští vás do nosu krásná vůně. Paletka má vonět po broskvích...mně voní spíš jako lipo :)) 
Paletka obsahuje zrcátko, které je podle mě celkem malé, ale nalíčit se u něj dá.
V paletce je 18 stínů v teplých broskových tonech. 
Stíny mají sametovou texturu, nejsou tak máslové jako např. Sleek :). Matné stíny jsou sušší a prašívější než ty třpytivé, ale to se u matných stínů dá čekat. Ale celkově se mi se stíny pracuje moc dobře. 
Pigmentace je úplně v pohodě, u matných stínů je opět slabší, ale perleťové stíny jsou pigmentová moc hezky!
Je to má jediná paletka od Too Faced, takže bohužel nemůžu porovnat s ostatními paletkami. 
Co se výdrže týče tak tu nemůžu moc posoudit, protože mám všeobecně problém s vydrží stínů. Většina stínů (jak levnější tak dražší) se mi po několika hodinách trochu slevá v ohybu. 
Cena paletky je 1350 Kč v Sephoře, já ji kupovala na eshopu.
Omlouvám se pokud paletka vypadá upatlaně, ale opravdu jsem se snažila jí očistit 😳😀.
WHITE PEACH - světlá vanilková barva, ideální pod obočí
NECTAR - perleťová žluto zlatá, moc hezká na projasnění vnitřích koutků 
PEACHES N CREAM - tmavší vanilková, matná, taktéž super pod obočí
LUSCIOUS - nádherná světlejší perleťová bronzová, nádherná na projasnění vnitřních koutků, jedna z mých nejoblíbenějších barviček v paletce
COBBLER - střední bronzová, lesklá
GEORGIA - světlá růžovo broskvová, matná
JUST PEACHY - růžovo broskvová se zlatým leskem
CANDIED PEACH - tmavší brosková, obsahuje růžovo fialové třpytky, která se na oku moc neukážou
CARAMELIZED - tmavší hnědo bronzová, perleťová
BLESS HER HEART - khaki zelená se zlatým leskem
BELLINI - krásná rose gold barvička se zlatým leskem
PUREE - teplá hnědá, matná
TEMPTING - černá s jemným bronzovým třpytem, na oku působí spíše matně
PEACH PIT - perleťová fialová
SUMMER YUM - matná, teplá hnědá s červeným nádechem
CHARMED, I M SURE - neutrální hnědá
DELECTABLE - tmavší fialová, s jemnými růžovými třpytkami
TALK DERBY TO ME - temná fialová s řůžovo fialovými třpytkami






Na závěr mám pro vás líčení s touto paletkou. Abych pravdu řekla nevěděla jsem jestli sem to líčení vůbec mam dát..mám na focení k dispozici pouze mobil, který samozřejmě hodně žere barvy, Ve skutečnosti jsou barvy sytější než na fotce. No ale když už jsem to líčení nafotila tak ho sem hodím :)). Líčení je na běžné denní nošení, pouze okořeněné barevnou linkou. 

Pleť jsem sjednotila mým oblíbeným makeupem Revlon Colorstay v odstínu 150 BUFF. Na kruhy pod očima jsem použila Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer v odstínu 010.
Pleť jsem zapudrovala transparentním pudrem taktéž od Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof. Obočí jsem jemně zvýraznila tužkou na obočí od Essence v odstínu 04 Blonde a zafixovala průhledným gelem taktéž od Essence. Na oči jsem použila bazi od Trend It Up  Exper Eye Base.
Jako přechodový stín jsem použila odstín Georgia. Dále jsem oko vystínovala odstíny Charmed, I am sure a odstínem Puree. Na celé víčko jsem nanesla odstín Bellini. Pod obočí jsem nanesla odstín Peachs n Cream a do vnítřního koutku odstín Luscious
Na spodní linku jsem nanesla odstín Puree
Dále jsem použila barevné linky od Miss Sporty Studio Lash Colour Eyeliner v odstínu 003 Glowy Pink. Na řasy jsem nanesla řasenku od Rimmel London ScandelEyes Reloaded
Tváře jsem vykonturovala bronzerem od Benefitu Hoola Lite a na tváře jsem nanesla tvářenku Rockateur taktéž z paletky Cheek Parade od Benefitu. To tedy na fotce není moc vidět neb mám moje tváře zakrývají vlasy👱👽. Musím to focení líčení ještě vychytat😁. Nakonec jsem na rty nanesla v lehké vrstvě rtěnku od MAC v světlém nude odstínu Creme D Nude

↓↓POUŽITÉ PRODUKTY↓↓


Tak snad vám recenze trochu pomohla, pokud uvažujete o koupi paletky. Já bych jí rozhodně doporučila. Pokud si libujete v teplejších tonech a paletka se vám líbí tak do ní určitě jděte! A už mám na mém wishlistu další paletky od Too Faced 💗.
Pokud jste dočetli až sem přeji všem krásné Velikonoce👯💋!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

WELEDA Tonující balzám na rty

Ahoj všem! :)) Dnes se spolu podíváme na zub novince od přírodní značky Weleda . Je tím tonující balzám na rty.  Se značkou Weleda nemám příliš zkušeností, ale tento balzám mě zaujal hned jak jsem ho zahlédla na internetu. Oficiální popis  Tó nující balzám na rty rose  poskytuje rtům jemnou přírodní ochranu, zanechává je krásně vyživené s jemným  růžovým nádechem  a decentním leskem. Díky obsahu  jojobového oleje  a  bambuckého másla  spolehlivě chrání a vyživuje citlivou pokožku rtů. Balzám nezakrývá přirozenou barvu rtů, podtrhuje jejich autentickou krásu a nechá vyniknout Váš individuální půvab. ( zdroj ) Jak to vidím já?  Balzám je dostupný ve třech odstínech (rose, nude a berry red). Já jsem si pořídila odstín rose. Začneme  balením  je celkem pěkné, pevné. Aplikátor je jakoby zkosený a aplikace balzámu je bezproblémová, zrcátko není v postatě potřeba :). Konzistence  balzámu je moc př ijemná, lehká a nelepí. Hydratuje celkem pěkně, ale není to

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..