Přeskočit na hlavní obsah

♥Dubnové NÁKUPY♥ (drogerie, Gate, casnaboty, knihy,..)

Krásný den všem!

V dnešním článku bych vám ráda ukázala, co všechno jsem si pořídila za minulý měsíc. Říkala jsem si, že vám tu nebudu ukazovat pouze kosmetiku, ale i jiné věci...mám tu např. nějaké nové botičky a tak. Tak se rovnou vrhneme na to :))

V Tetě jsem pokoupila nějaké věci, které byli ve slevě. Dvoufázový odličovač od Mixi a rovnou dva od Nivei. Dále jsem vzala novinku tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secret a musím říct, že voní fakt úžasně a zamilovala jsem si ho💗! Dále jsem vzala dva nové laky 5 Day Stay od Dermacolu a vybrala jsem odstíny 02 Sugar Sweet a 09 Candy Shop. A dvě řasenky (jednu pro mamku) od Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythis Mascara a už teď můžu říct, že jsem si jí zamilovala! Za mě je to opravdu kup roku a určitě vyzkouším další řasenky od Miss Sporty. 
Dále jsem v jednom obchůdku u nás koupila tuhle roztomilou svíčku se sovičkama od firmy Bartek Candles. Voní úplně úžasně, ale trochu se obávám, že po zápálení vonět nebude...no aspoň hezky vypadá😁👏.
Poštou ke mně dorazil testovací balíček od Lirene s jejich novým krémem. Já jsme vybrala verzi krému pro citlivou a alergickou pleť. Jsem někde v půlce krému a asi bych si ho znovu nepořídila. Ne, že by byl tak strašný, ale ani mě nenadchl.

Dále jsem naběhla do DMka a pokoupila tam pár věcí. V akci jsem objevila set řasenky Scandeleyes Reloaded a tekutých linek Scandeleyes Bold od Rimmelu. Obojí jsem již vyzkoušela a oba produkty se mi zatím zdají fajn, ale ještě chci obojí pořádně ozkoužet! Pak jsem vzala Tangle Teezer, který už letí spoustu let, ale já jsem ho pořídila teprve teď...něják mě nikdy nelákal. A musím říct, že jsem dobře udělala, že jsem ho konečně pořídila, protože je super! Asi časem koupím i tu cestovní verzi. Následně jsem vzala tenhle zázrak od Aussie 3 Minute Miracle ve verzi Shine. Samoopalovací mléko od Dove z řady DermaSpa jsem pořídila již podruhé. A pěny do koupele od značky Balea kupuji taktéž opakovaně, tentokrát jsem vzala verzi Milch & Honig. Dále jsem koupila masku na vlasy Oil Nutrive od Gliss Kur, zatím jsem ji nezkoušela, ale jsem na ní zvědavá. Miluji barevné linky na očích, takže jsem na zkoušku vzala růžové linky od Miss Sporty v odstínu 003 Glowy Pink. A chtěla jsem vyzkoušet nějakou drogerkovou bázi pod oční stíny, takže jsem vzala tuhle od Trend It Up.


Zaběhla jsem do "naší" zapadlé drogerky, protože jsem potřebovala nějaký krém na ruce a vzala jsem Balzám na ruce med a koenzym Q10 od BIONE. Mám značku BIONE moc ráda, ale příjde mi, že tenhle krém nic nedělá. Měla jsem již jeden krém na ruce od této značky a ten byl moc fajn...no škoda. Dále jsem ze zvědavosti (stál totiž asi 20 Kč😈😀) vzala krém na ruce od značky Solvina, kterou teda vůbec neznám (vy jo? :D). Od BIONE jsem ještě vzala Micelární dvoufázovou pleťovou vodu Hyaluron Life a Čístící tonikum z řady Antakne. Obojí čeká na vyzkoušení. 


Opožděně jsem k narozeninám dostala Hydratační krém na ruce ze Sedmikráskové kolekce od Manufaktury. Manufakturu přímo miluju! Momentálně jsem dodělala krém taktéž od této firmy z Meruňkové řady a byl úžasný. Tento již používám a můžu říct, že je taky super. A nádherně voní💖!



V Sephoře jsem pořídila tuhle krásnou tvářenkovou paletku od Benefitu Cheek Parade. Uznejte, že tu jsem prostě musela mít :D. Absolutně jsem si tuhle paletku zamilovala😍💕.


Dále jsem udělala nákup na Notinu. Na léto jsem pořídila dva tělové spreje do Vicotiras Secret. Jeden ve verzi Pure Seduction a druhý ve verzi Aqua Kiss. Dále jsem vzala jeden tělový sprej od Bath & Body Works ve verzi Butterfly Flower, který jsem nakonec dala mamce. Od Saloosu jsem si absolutně zamilovala jejich pleťové vody. Tentokrát jsem vzala verzi Santalové dřevo. A tvářenka od Max Factor je dárek..ne že bych je nebrala joo :D.



A přesouváme se k nekosmetické části článku..V Gatu jsem si (tedy můj drahý😊😗) pořídila nádhernou kabelku a khaki bomber s nášivkami. Abych pravdu řekla v Gatu jsem nikdy nenakupovala a vždycky mi to přišlo jako takový lepši vietnamci, ale momentálně tam mají fakt pěkné věci a budu tam muset chodit častěji :D. 
Na ebay jsem pořídila nějakou bižu. Mám pro to momentálně opravdu slabost :D. 


Na eshopu www.casnaboty.cz jsem pořídila nějaké nové botky. Potřebovala jsem na léto nějaké nové sandálky a tak jsem vzala rovnou troje. Trochu jsem se obávala, jaká to bude za ty ceny kvalita, ale byla jsem mile překvapená. Teď ještě jak vydrží až v nich budu chodit :D. Vzala jsem jedny ploché římanky v hnědé barvě. U těch jsem se obávala, že mi nebudou sedět, protože mám opravdu malou nohu a většinou mi je velikost 36 v obchodech veliká...no nakonec mi sedí ze všech nejlépe :D. Dále jsem vzala dvoje sandály na podpatku. Jedny černé na vyšším podpatku. Ty jsou na mě opravdu vysoké a trochu mě tlačí přední pásek, ale jsou fakt nádherné, takže je nechci vracet...snad je trochu rozchodím :D. Nicméně pro mě asi nebudou na dlouhé chození :D. A druhé nude, které mají hezký nositelný podpatek. Ty jsou opravdu krásné, ale ze všech bot mi sedí nejméně. Trochu mi v nich plave pata, ale doufám, že to vyřeší patěnky. 
Ve finále však můžu říct, že jsem s eshope spokojené a asi tam zkusím nakoupit znovu.


Poslední, co vám ukáži jsou knihy. Objednovala jsem na internetu zde, protože jsem tam měla slevu. A vzala jsem rovnou tři kousky. Dalajlámovu kočku od Davida Michieho, Den, kdy jsem se naučil žít od Laurenta Gounella a Sedmilhářky od Liane Moriarty

Tak toť z nákupů za minulý měsíc vše. Snad vás článem moc nevyčerpal..mě trochu ano😀😫. 

Co hezkého jste si minulý měsíc pořídili vy? Nějaké tipy po čem bych se měla příště mrknout? 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

WELEDA Tonující balzám na rty

Ahoj všem! :)) Dnes se spolu podíváme na zub novince od přírodní značky Weleda . Je tím tonující balzám na rty.  Se značkou Weleda nemám příliš zkušeností, ale tento balzám mě zaujal hned jak jsem ho zahlédla na internetu. Oficiální popis  Tó nující balzám na rty rose  poskytuje rtům jemnou přírodní ochranu, zanechává je krásně vyživené s jemným  růžovým nádechem  a decentním leskem. Díky obsahu  jojobového oleje  a  bambuckého másla  spolehlivě chrání a vyživuje citlivou pokožku rtů. Balzám nezakrývá přirozenou barvu rtů, podtrhuje jejich autentickou krásu a nechá vyniknout Váš individuální půvab. ( zdroj ) Jak to vidím já?  Balzám je dostupný ve třech odstínech (rose, nude a berry red). Já jsem si pořídila odstín rose. Začneme  balením  je celkem pěkné, pevné. Aplikátor je jakoby zkosený a aplikace balzámu je bezproblémová, zrcátko není v postatě potřeba :). Konzistence  balzámu je moc př ijemná, lehká a nelepí. Hydratuje celkem pěkně, ale není to

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..