Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy za ČERVEN 2017

Krásný slunečný den všem,

dnešní článek bude opět novinkový. V červnu jsem se konečně snažila trochu šetřit a nedělala jsem žádné extra nákupy. No i tak se mi tu pár nových věci sešlo a tak se do toho pustíme..:))


První nákupy byly na eshopu www.bb-cream.cz. Chtěla jsem na léto něco lehčího než makeup. To moc nevyšlo, protože oba bb creamy jsou na mě momentálne fakt světlé :D. Pořídila jsem si tedy dva BB Creamy od značky Skin79 . V plném balení jsem pořídila Golden Snail BB Cream. Měla jsem ho již před pár lety a byl super a toto je nějaká inovovaná verzce. No musím říct, že ta starší verze mi vyhovovala mnohem více. Hlavně odstínově. Tohle pro mě bude spíš na zimu, protože je to opravdu světlý odstín s podtonem spíš do růžova, což já nemám. Momentálně ho musím hodně dolaďovat bronzerem. BB cream obsahuje 50% šnečího slizu, který by měl zlepšovat kvalitu pleti. To zatím nedokážu moc posoudit, protože jsem ho použila asi 3x. 
Druhým BB creamem, který jsem pořídila v malém balení je VIP Gold taktéž od Skin79. Určitě čekejte recenzi na oba produkty, protože poslední dobou ten boom, který kolem bb creamů byl hodně upadl a moc se o nich už nemluví. A myslím si, že je to určitě škoda! 


V drogerce jsem pořídila tento nááádherný lak od Flormaru v odstínu Berry Brown. Je to krásný elegantní odstín, který je těžké popsat, ale rozhodně ho v drogerce omrkněte. Miluju tuto řadu laků a spolu s novými laky od Dermacolu jsou určitě nejlepší z drogerky! Určitě budu kupovat další odstíny laků z této řady.


V drogerii Teta jsem pořídila pouze dvě drobnosti. Mojí oblíbenou řasenku od Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara. Dále jsem si koupila sprcháč od Radoxu. A nesmějte se :D...Ten obal je fakt rozkošnej a já prostě miluju Frozen. Jinak sprcháč je sám o sobě moc fajn. Má přijemnou jemnou parfemaci. Není to žádna dětská přeslazená vůně což jsem tak něják očekávala a obsah sprcháče mě příjemně překvapil.


Od značky Tian De jsem pořídila peeling z řady Sheep Placenta, který je fakt skvělý! Dále jsem pořídila náplasti na čištění poru, čistící gel, krém na obličej a fytokorektor z řady MasterHerb. A poslední věcí je rajčatová maska. Všechny tyto produkty si kupuji opakovaně a mám je moc ráda :)).


Dále jsem udělala nákup na eshopu reserved a pořídila jsem nějaké spodní prádlo a jednoduchou cross body kabelku. A na eshopu www.casnaboty.cz jsem pořídila troje kecky. Na léto na lítačku jsou pro mě ideální. 


Udělala jsem nálet do HMka, kde měli super slevy a pořídila jsem opět nějaké prádlo a překrásné chokery (ty nebyly ve slevě). A v C&A jsem pořídila náramek na nohu (nákotník? :D). 


V HMku jsem ještě pořídila krásný leopardí overal. Je z extra lehkého materiálu, takže to letních pařáků je suprovej! Dále jsem pořídila krásné šaty se vzorem růžiček a jednoduchý pásek. 

Poslední nákupy byli v Pepcu, kde jsem pořídila dvoje obyčejné sluneční brýle. Mají je tam za pár korun, takže mě nemrzí, když je rozbiju nebo někde zapomenu :D.

To by bylo k nákupům za minulý měsíc vše. Myslím, že jsem se minulý měsíc celkem ovládla a nenakupovala jsem bezhlavě :D. Co hezkého jste si minulý měsíc pořídili vy? Nebo spíš šetříte na prázdninové výlety a dovolené? 










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oblíbenci - DUBEN 2017

Krásný den všem, tento článek tu mám rozepsaný už hoodně dlouho. Bohužel jsem byla v posledních dnech hodně zaneprázdněná, takže jsem se k tomu dostala až teď. Možná jsem mohla rovnou udělat oblíbence za květen, ale když už to mám nafocené..😀. Jak již název napovídá, dnešní článěk bude o oblíbencích za předchozí měsíc, tedy za duben.  Začneme pečující kosmetikou, kde je těch oblíbenců pouze pár.  Ve sprše jsem si oblíbila sprchový gel od přírodní značky Alverde . Jedná se o limitku. V dmku jsou k dostání tuším dvě verze těchto sprcháčů. Já jsem si pořídila verzi s vůni rebarbory a pomeranče . Je to krásná, lehká, svěží vůně. Nic násilného. Co mě na sprcháči nejvíc potěšilo je lehká krémová konzistence, která nevysušuje pokožku. Pokud ho v dmku ještě záhlednete, určitě doporučuji očichat 😊. Co se týká péče po sprše..tam jsem si nejvíc zamilovala tohle nové rozjasňující   tělové mléko od Dove ve verzi Nourishing Secrets . Je to krásná květinová vůně. Úplně jsem si tu

NÁKUPY - KVĚTEN 2017 (Drogerka, Nars, Tally Wejl, TianDe,..)

Krásný den všem, dnes tu máme již tradiční měsíční nákupy. No, snažila sem se to tento měsíc trochu omezit :D. Můžete posoudit, jak se mi to povedlo či nepovedlo... Vezmeme to od nákupů v drogérce. V dmku jsem pořídila novou  pěnu do koupele od značky Balea . Tato je s vůni malin a voní opravdu nádherně!  A další novinku, kterou jsem pořídila je  lak na nehty 💅 od  Trend It Up v odstínu 020 . Nádherná, pastelově modrá barvička. Dále jsem v dmku pořídila tento náádherný stín. Taktéž od Trend It Up  v odstínu 040 . Na fotce odstín moc nevynikl. Ve skutečnosti je to nádherná světlá lila se stříbrnými odlesky. Potřebovala jsem nějaký nový ryschlesnoucí topcoat. Taky nesnášíte dlouhé čekání než vám zaschne lak?  V Tetě jsem tedy pořídila dva topcoaty. Jeden od Miss Sporty , který jsem už měla a byl celkem fajn. A druhý od značky Flormar , který jsem také již párkrát zkoušela a je taky celkem dobrý. Ale upřímně v nich nevidím žádný extra rozdíl..

Huda Beauty Desert Dusk Palette - PRVNÍ DOJMY

Hezký den, taak jsem tu po dlouhé odmlce s novým článkem. Nebudu to zbytečně okecávat a hned se pustíme na téma dnešního článku. V dnešním postu vám chci představit velmi populární palektu od ještě populárnější značky Huda Beauty. Paletka nese název Desert Dusk. O této paletce toho bylo spoustu řečeno a panoval kolem ní velký boom at už na instagramu či na youtube. Já jsem si paletku rozbalila pod vánočním stromečkem, ale nebylo to pro mě žádné překvápko, protože jsem si ji sama vybrala. Tento článek prosím neberte jako plnohodnotnou recenzi, ale spíše první dojmy. Protože paletku ještě nemám stoprocentně vyzkoušenou.  Paletka vám dorazí zabalená v papírové krabičce. Již samotná krabička je hezky propracovaná a moc se mi líbí. Samotný design paletky vypadá velmi luxusně a je opravdu propracovaný. Paletka má "měnící" efekt a na obalu je samotná Huda Kattan (zakladatelka Huda Beauty). Zavírání je na magnet, což určitě oceňuji. Paletka obsahuje 1